Telbit24 s.c. logo Telbit24 s.c. logo

FAQ

Często Zadawane Pytania

Infolinie

Ile trwa wdrożenie infolinii?

Wdrożenie infolinii trwa jeden do dwóch dni.

Jak założyć infolinię firmową?

Konieczne jest złożenie zapytania (telefonicznie lub przy użyciu formularza. Kolejnym krokiem będzie wybranie typu infolinii (darmowa, częściowo płatna, lub płatna) oraz numeru (złoty, srebrny bądź standardowy). Następnie zostanie dla Państwa przygotowana oraz nagrana zapowiedź i menu IVR. Po tym pozostaje już tylko promowanie nowego numeru infolinii i obsługa dzwoniących klientów. Istnieje również możliwość przeniesienia aktualnego Państwa numeru i stworzenia na nim infolinii.

Ile kosztuje założenie infolinii?

W zależności od potrzebnych funkcji, typu infolinii, numeru oraz wybranego głosu lektora, abonament infolinii to od 29 do 99 zł netto miesięcznie.

Call Center /
Contact Center

Ile trwa wdrożenie systemu Call Center?

W zależności od potrzebnych funkcji oraz liczby konsultantów wdrożenie może zająć od dwóch do dziesięciu dni.

Jakie funkcje wspiera system Call Center?

Nasz system Call Center wspiera wszystkie funckje potrzebne do Biura Obsługi Klienta oraz prowadzenia kampanii telemarketingowych. Są to m.in. integracja z systemami CRM, nagrania, nasłuchiwanie, podpowiadanie, integracja z MS Teams, obsługa kanałów głosowych i pisemnych, kolejkowanie na podstawie umiejętności, godziny pracy agentów itp.