Telbit24 s.c. logo Telbit24 s.c. logo

Poznaj zalety Wirtualnego Call Center

6 kwietnia 2021

Dzięki postępowi wirtualizacji w teleinformatyce możliwe stało się proponowanie tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych w chmurze. Są one niejednokrotnie tańszym i bezpieczniejszym rozwiązaniem dla firm. Wirtualne Call Center/Contact Center pozwala uzyskać firmie mobilność, prostotę i funkcjonalność jakiej potrzebuje i wymaga. Różnorodność korzyści jakie niesie za sobą wdrożenie takiego oprogramowania Call Center pozwala na spełnienie wysokich wymagań i zapotrzebowania obecnego rynku.


Praca z domu w dobie pandemii

W obecnej sytuacji epidemiologicznej i pracy zdalnej bardzo ważnym elementem jest zachowanie ciągłości kontaktu z klientem. Wdrożenie systemu Contact Center w chmurze pozwala na nieprzerwalną pracę, niezależnie od tego czy pracownicy są w biurze przy stanowisku konsultanta, czy też przy biurku w domu pracując z własnego komputera. Mobilność systemu daje swobodę działania i gwarantuje firmie ciągłość świadczenia swoich usług na najwyższym poziomie.


Korzyści technologii VoIP

VoIP to technologia, która pozwala na przesyłanie dźwięków mowy za pomocą łącza internetowego, a dźwięki w czasie połączenia przesyłane są przy użyciu protokołu IP, co daje możliwość prowadzenia rozmów w każdym miejscu, o każdej porze, tam wszędzie gdzie posiadamy dostęp do Internetu szerokopasmowego stacjonarnego oraz mobilnego. Telefonia VoIP pozawala wdrożyć Call Center, które wzbogacone jest o zapowiedź powitalną IVR, kolejkowanie połączeń, systemy do analizy i zapisu połączeń przychodzących i wychodzących czy system nagrywania i zapisu rozmów. Jest tańszym, równie funkcjonalnym i rozbudowanym rozwiązaniem w porównaniu do rozwiązań z użyciem standardowych centrali telefonicznych czy telefonii analogowej.


Oszczędność kosztów wdrożeniowych oraz operacyjnych

Firma wchodząca obecnie na rynek, ale także firma prężnie działająca na rynku duży nacisk kładzie na minimalizację kosztów i tutaj właśnie Wirtualne Call Center daje przedsiębiorcom takie możliwości. Wdrożenie chmurowej usługi jest tańszym rozwiązaniem od wdrożenia standardowego systemu. Nie ma potrzeby zakupu drogich urządzeń, co za tym idzie nie będziemy w przyszłości musieli ponosić m.in. kosztów opieki serwisowej, naprawy czy wymiany uszkodzonych urządzeń, a także utrzymania sprzętu, łącza internetowego/telefonicznego. Dostęp i korzystanie z Wirtualnego Call Center możliwe jest za pomocą aplikacji mobilnej, webowej (komputera) czy stacjonarnego telefonu.


Funkcje wspierane przez System Wirtualne Call Center

Wdrożenie w firmie wirtualnego systemu Call Center zapewni minimalizację kosztów zarówno wdrożeniowych jak i operacyjnych. System daje firmie swobodę w działaniu poprzez możliwość pracy w domu, możliwość pracy w ruchu za pomocą aplikacji na smartfon, możliwość pracy w każdym miejscu, w którym obecnie znajduje się agent. Sprawne działanie pracowników oraz wsparcie dla szerokiej gamy funkcji Biura Obsługi Klienta czy kampanii telemarketingowych pozwoli na podniesienie prestiżu firmy oraz pomoże zwiększyć konwersję leadów na rzeczywistych klientów. Funkcje nadzoru pracy, statystyki na żywo (wallboard), raporty oraz nagrania pomogą zidentyfikować bardziej i mniej produktywnych pracowników i podnieść poziom obsługi klienta.