Telbit24 s.c. logo Telbit24 s.c. logo

Usługi

Technologie sieciowe

Opieka serwisowa

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów oferujemy dwie formy serwisu:

  • bieżąca obsługa serwisowa: wszystkie zlecenie serwisowe (awarie, błędy, usterki) realizowane są wg kolejności zgłoszeń do serwisu Telbit24, wyceniane zgodnie z cennikiem usług serwisowych.
  • opieka serwisowa SLA: wszystkie zlecenia serwisowe  wykonywane są natychmiastowo w ramach gwarantowanego czasu reakcji w zależności od typu umowy- jej zapisy są indywidualnie dobierane w zależności od potrzeb Klienta. 

Korzyści zawarcia Umowy Serwisowej:

  • gwarancja czasu reakcji na zgłoszenie
  • szybkie i skuteczne usuwanie awarii, błędów i usterek systemu telekomunikacyjnego
  • sprzęt zastępczy na czas naprawy- gwarantujący ciągłość pracy systemu teleinformatycznego
  • okresowe przeglądy i konserwacje systemu/ zdalne diagnostyki serwisowe
  • aktualizacje oprogramowania
  • okresowe archiwizacje danych
  • wsparcie techniczne
  • doradztwo/ asysta telefoniczna
Skontaktuj się z nami
ul. Rzeszowska 66/2
39-200 Dębica