Telbit24 s.c. logo Telbit24 s.c. logo

Usługi

Nowoczesna Telekomunikacja

Panapro

JEDEN PROGRAM WIELE MOŻLIWOŚCI

  • Oprogramowanie Call Contact PanaPro to narzędzie służące do wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwia optymalizację zarządzania relacjami z dotychczasowymi klientami oraz efektywne pozyskiwanie nowych. Wbudowane funkcje raportowania dostarczają na bieżąco kompletu informacji o ruchu w systemie, co gwarantuje błyskawiczne reagowanie na zwiększanie się lub zmniejszanie liczby przychodzących połączeń. Integracja z innymi systemami biznesowymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie dodatkowo zwiększa zwrot z inwestycji w prezentowany nowoczesny system contact center.
  • PanaPro to nowoczesne i funkcjonalne Call Center, które współpracując z systemami Panasonic, przenosi je na wyższy poziom.
  • Gwarancją efektywnego działania każdego contact center są trzy zasadnicze elementy: system, ludzie oraz informacje. Nie można jednak zapominać, że optymalnie dobrana, odpowiednio zwymiarowana i dopasowana do potrzeb biznesowych klienta technologia, stanowi nieodzowny fundament budowy nowoczesnego contact center.

            

                                

  

Skontaktuj się z nami
ul. Rzeszowska 66/2
39-200 Dębica